tisdag 16 november 2010

Håret

Glömde självklart bort att blogga igår, dels tog vi en liten utflykt till kista gallerian på kvällen som tog musten ur mig helt och dels hade jag sjukt intill huvudet:(
Mina fingrar har börjat morfa till falukorvar om jag inte passar mig, igår var det så illa att jag inte kunde böja fingrarna, det var inte kul. Jag somnade strax innan nio... Helt död...

Tillbaka till håret, sjukt bra produkt, måste fortsätta köpa! Det enda negativa jag har att säga är att det luktar lite kåda om håret, björnen säger att jag luktar tallbarr...lite i samma område iallafall...:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

jag älskar tallbarrdoft! Det kommer på andra plats av favoritdofter, första plats är förstås myggmedlet Mygga.

Sälen sa...

:D