tisdag 19 juli 2011

Life of a rockstar

Jepp I´m living the dream...jag är en rockstjärna!

Jag jobbar inte, utan dräller mest hemma och ställer upp på träffar när jag känner för det, jag sjunger mest hela dagarna och min ständiga publik bokstavligen dreglar utav kärlek när jag gör det.
Jag städar inte eller lagar mat...utan bor i en sk hotelltillvaro...hygien är sekundärt...jag fixar till mig när det gäller liksom och ser alltid sådär härligt sliten ut..som en rockstjärna ska.. håret lite rufsigt, gårdagens-smink look rockar jag stenhårt.
Och pengarna..jag talar inte om ekonomi...det är så trashigt, men jag har så jag klarar mig om jag säger så.
Jag är uppe så länge jag vill, mitt i natten blir jag inspirerad och bara måste upp och sjunga lite...och ibland sover jag på dagtid..bara mina fans styr mig med järnhand, vill de ha en encore så ställer jag alltid upp...för det är ju för dom man gör det man gör...man älskar ju dom!

På topplistan för tillfället har jag följande låtar..
"Sebbe har fått en tand" - låten släpptes lite hastigt, jag hade tänkt skriva lite mer på den innan jag släppte den, men fansen ville ha något nytt i sommarnatten. Något som passar till mjölk efterfrågades...jag levererade med bravur!
"Sebbe, han rullar runt"...en sommarplåga, vad mer kan jag säga! Spelar hundra gånger om dagen..ibland i en mix med föregående låt...
Och den sista.."Fisen, prutt, prutt" Min första hit, som fortfarande funkar...Finns inget så härligt som en ny blöja till den gamla dängan ...

Det kommer nog fler hits..jag jobbar på det...nu kallar fansen...att de aldrig får nog..

Jag ber om ursäkt för det här lama inlägget...jag är trött...drog en klassisk all nighter....och jag har inte fått min kopp java än...och VAR ÄR MINA CIGG!!??

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

inte lamt, ditt bästa hittills!! Vill gärna höra fisen prutt prutt, jag har nämligen en hit som heter Ebba bebba prutt prutt. Kanske det går att göra en mix av dem?