fredag 15 juli 2011

Ljuset i slutet på tunneln

Börjar sakta men säkert känna mig lite bättre...jag får gå på toaletten utan stöd nuförtiden..
Jag har utvecklat damp utav att vara mammaledig så idag tvingade jag björnen att ta med mig till finfinis och vattna...väl nere på parkeringen flåsade jag som en 90 årig gammal tant som rökt för många cigg om dagen och fått en lunga bortopererad...jag är med andra ord inte helt 100 än...hur mycket jag vill vara det...

Idag har svärmor varit på middag....hon ville inte krama mig pga av smittorisken...men att äta den mat jag lagar, krama min man som jag kramar och pussa min son som..ja jag inte pussar när jag är sjuk, men som jag umgås med 24 tim om dygnet...det gick helt OK....no comment...biologen i mig kokar...men no comment...

Inga kommentarer: