onsdag 13 juli 2011

Total jävla misär..

Fy fan..jag hatar att vara sjuk! Och nu är jag det och inte bara sjuk utan enligt mig lätt döende.
Huvudet bara bultar och jag kan knappt gå utan att det snurrar till i knoppen och jag måste sätta mig ner för att inte svimma.
Jag har tokhög feber, ont i halsen och varenda led i kroppen är öm...blä!
Igår kom mamma och räddade mig på eftermiddagen, när jag låg i en feberdimma med Sebastian på golvet...senare avlöste björnen och han var även hemma idag på morgonen, nu är lilleman hos svärmor så jag får vila lite..
Känner mig som den värdelösaste mamman någonsin som inte orkar ta hand om mitt barn och det enda han vill är att mysa med mig.
Hans lilla ansikte lyser upp när han ser sin rödmosiga mammas svettiga nylle...och mitt hjärta smälter..

Inga kommentarer: