måndag 25 juli 2011

Lycka i koreografi jag inte minns

Månader av graviditet, sömnlöshet och miljoner tankar i huvudet gör det tamigfan omöjligt att minnas koreografi..hur ska detta sluta?
Jag känner mig som Monika i det vänner-avsnittet när hon ska dansa step:D
Jag är den där tjejen längst bak i klassen som inte hänger med..men kul har jag! Som fan till och med! Varför dansar jag inte varje dag?
För att jag är fattig, småfet småbarnsmamma...men innerst inne finns det en ung, smal flicka i spandex....*LOL*

Sitter och funderar på om jag ska köpa ett par hysteriska örhängen som alla duktiga danstjejerna har...fake it til you make it liksom!
Klä dig som dom, bete dig som dom..dröm om att dansa som dom...shit vilka talanger jag har runt om mig. I'm starstrucked!
Det blir jag varje år...hoppas på många fler.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

kör! jag älskar fake it til you make it!