söndag 19 februari 2012

Dagen efter dagen

Ja, igår var det "mitt" kalas. Det blev så lyckat, alla glada och framför allt Sebastian hade det hur kul som helst! Han åt av allt utom tårta! Vi bestämde att han fick bär istället.
Han fick en uppsjö med presenter, klappade händerna åt sig själv. Totalt ointresserad utav att öppna paket, men gillade innehållet, vilket är huvudsaken.

Favoritpresenten!




Finaste och godaste tårtan!







Det hände mer och mitt blogginlägg skulle vara längre, men jag är så trött och måste ladda om batterierna inför mannens kalas som börjar om en timme.
Om jag orkar efteråt skriver jag mer, annars så får det bli en annan gång:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Salem al Fakir ringde, han ville gratulera sin dubbelgångare.