tisdag 14 februari 2012

Romantik?

Jag började med att fråga vad han ville äta till middag om han fick välja.
Han svarade att han ville ha lamm Wellington, som vi sett deltagare i masterchef göra.
Då kastade jag in handduken, alla hjärtans dag eller inte. Någon dag förtjänar man bli uppvaktad och en alla hjärtans dag som sammanfallen med dagen efter en matförgiftning, fick bli dagen.
Skickade följande sms:
"Ok jag vill ha god yakiniu! Till efterrätt vill jag ha jordgubbar med vispad grädde. Make it happen! Go Go Go wonderful bear!"
Björnens svar:
"Oj hmm vet du nåt ställe som har god yakiniku?"
Mitt något bitska svar på det:
"Ok nu har jag gjort det så enkelt som jag bara kan, jag har sagt exakt vad jag vill ha till alla hjärtans dag..gör ditt jobb, utför..googla..och just det..sex vill jag ha också;)"

Jag får meddela sen hur kvällen blev och hur min björn skötte sig:)

Puss på er och glad alla hjärtans dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: