söndag 12 februari 2012

How much is the fish?

Idag är ingen bra dag. Lillefis sköter sig, han beteer sig exemplariskt...jag vågat inte tro på att det håller i sig, så vi släpper det.

Idag åkte familjen till k-rauta i järfälla. Kanske världens bästa butik. Så trevlig personal! Fab! Träffade ett gammalt ex..kul..han såg ut som skräp..å andra sidan gjorde jag det med, men jag var där med min underbara man och bebis och han var där med sina föräldrar (hehe).

Efteråt åkte vi till stinsen, vi skulle möta upp Nicke och Emma och käka lunch. Jag beställde delize..det var så vidrigt att jag finner inga ord. Då började illamåendet..därefter skulle vi in på citygross och handla. Jag hade bestämt att jag äntligen skulle unna mig räkor..
Men det räckte med att jag närmade mig fiskdisken för att jag skulle börja hulka. Trodde på fullaste allvar att jag skulle kräkas rakt ut!
Förra graviditeten mådde jag illa...och var extra känslig mot fisk. Men denna gång måste vara ett skämt?
Såg hur Per Moberg tillagade torsk och var tvungen att byta kanal.
Blä för fisk helt enkelt:(



- Posted BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: