fredag 17 februari 2012

Helt förstört trött!

Det har varit ett par intensiva dagar och det är inte över än!
Först vart jag ju matförgiftad i början på veckan, mindre kul!
Sen sa det bara poff så var det helt plötsligt helg och dags att fira min lillefis ett års dag!
Galet vad tiden går! För exakt ett år sen, satt jag precis som nu i soffan, lite mer gravid än jag är idag..utan en aning om att om mindre än 24 timmar skulle mitt liv förändras helt.
Men nu var det inte det jag skulle prata om.
Vad har jag gjort de senaste dagarna? Vad har jag inte gjort?

Vi har ju som sagt köpt radhus. Alla som kommit hit har sagt "ja men det är ju fräscht!"
Det är INTE samma sak som att säga att "det var ju fint"
Jag har från dag ett tyckt det mesta varit fult och inte alls fräscht!
Nu är det fräscht! Det har städats! Överallt!
Elen är dragen i köket! Vi har den nya mikron installerad, bänkbelysning OCH bordslampan inköpt och upphängd!
Vi har gardiner, gardinstänger, ny spegel på lilla toan ( död åt all furu!) och nya toasitsar!
Har stoppat så mycket farligt i toastolarna att jag måste typ tokkompensera miljön på nått sätt! Men dom blev som nya! Fräääscha! Inget mer uråldrigt bajs här inte!
Vad mer? Just! Tagit hand om mitt barn, lekt! Mannen har jobbat typ dygnet runt i veckan. Planerat inför alla dessa kalas som kommer i helgen! Köpt ballonger och grejer.
Strykt gardiner men jag har inte fållat än..det får vänta.
Taklisterna är inköpta men vi hann inte sätta upp dom...tyvärr :(

Jag hatar före bilder för oftast tycker jag att det är så fult att jag inte kan leva med det..men efter bilder är najs!
Det kommer sådana..snart..har fortfarande grejer kvar innan jag är helt nöjd..som typ taklister.
Just ! Fönsterbrädor i vardagsrummet har jag nu också!
Jag är grym!
Jag behöver inga före bilder, jag vet vad jag åstadkommit..jag vet allt arbete som ligger bakom!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Du är bäst! Jag kommer i veckan för jag vill se vad du valde för belysning :D