måndag 13 februari 2012

Delize from hell!

Ja, jag skyller allt på den! Matförgiftad! Jag har kramat toastolen och sovit på det svala kaklet i natt.
Vid ett tillfälle sa jag t o m att jag hellre tar 15 förlossningar än att må så här. Döden anropades ett par gånger med.
Björnen fick VAS:a vård av säl..han fick något slags uppvaknande av att ta hand om grisen en helt vanlig vardag med allt vad det innebär. Så mycket gnäll..och så trött han är då...
Jaja...jag hade inte överlevt med
lillen själv, inte som jag mått.
Jag börjar se ett slut på eländet..hade jag bott i USA hade jag stämt restaurangen!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

jag åt delizie på stinsen för några veckor sedan. Vilken var restaurangen? Den vi åt på förut eller den vid kolgrillen där jag åt?

jenni sa...

hua! krya sig!

Sälen sa...

Det var på det där stället i mitten, vid sushistället, där vi åt hamburgare för länge sen.

Feeah Faerie sa...

det var där jag åt!!!