tisdag 10 april 2012

sjukskriven

Idag träffade jag doktorn igen och blev sjukskriven för fogarna.
Så det blir inge jobb för mig innan nästa bebis.
På ett sätt hade det varit trevligt att komma ut ur huset lite...men å andra sidan har jag så ont att det hade nog inte funkat.
Jag skulle ta tåget till stan för att träffa doktorn. Som ALLTID när jag använder mig av kollektivtrafiken, händer det något. Denna gång var det "signalfel"
Efter mycket om och men, Björnen kom och hämtade upp mig i Sollentuna kom vi fram 5 minuter försenade.
Jag var t o m tvungen att springa en liten sträcka för att hinna...så nu kan jag inte gå:(

Ja, jag vet att det var idiotiskt att överhuvudtaget försöka springa, men jag hatar att komma sent.

1 kommentar:

jenni sa...

huja huja. låter inge vidare det där. skickar lite digital styrka. och en kram på det.