tisdag 10 april 2012

Skitdag

Igår var det middag hos svärmor..det var skit. Nog om det!
Sen hade en kompis ringt in oss vänner för stöd i en break up.
Väl där släpper hon en bomb om misshandel, psykologisk nedbrytning och avvikande sexuella handlingar.
Chocken..de egna minnena...ilskan...
Vidriga, äckliga ursäkt till karlslok!
Jag vill skada dig så som du skadat min älskade vän!
Men han är farlig..riktigt farlig! Utarbetad ond..sjuk...
Det viktigaste just nu är min vän, att hon är säker, att barnen är säkra..att hon får hjälp och stöd..

Jag är så arg! Sov så dåligt att jag kräktes rakt ut när jag vaknade i morse!
Idag är en fullspäckad dag..jag orkar inte riktigt..men det är en massa måsten.

Måste ringa min vän...är orolig...

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

det låter inte bra.

jenni sa...

fy fabian för vissa människor alltså. så små små människor att de ger sig på andra. nää, kukkapare på den!