lördag 7 april 2012

Skitfoglossning!

När jag var hos sjukgymnasten fick jag höra att hormonet relaxin som är boven i dramat när det gäller foglossning även kan drabba fötterna.
Jag har aldrig känt av något i fötterna under denna eller förra graviditeten (förutom vätska).
Ligamenten i fötterna börja lösa upp sig och man kan lätt vricka fötterna.

Jag har redan en svag höger fot sen alla mina upprepade operationer och strålning sen hela tumörhistorien. Så mer problem med fötterna var inget jag ville ha.

I spoke to soon.

Jag minns inte att jag gjorde något konstigt, jag stod bara..men jag kände
ett knäpp i foten (vänster) och nu kan jag knappt gå ( som om den otroliga smärtan i fogarna inte var tillräckligt liksom)
Och idag när jag vaknade hade jag fått nackspärr.

Allt är kopplat..det lärde jag mig på infomötet..jävla foglossning! Damn You, Damn You straight To hell!!!

Idag ska jag bara ligga i soffan! I protest!

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

men vännen!!! Vad kan jag göra? Säg vad jag ska göra och jag gör det! Förutom att föda nöten, I won't do that (meatloaf 1993)

Sälen sa...

Lol!! Meatloaf!!