måndag 16 november 2009

God middag och tankar om hus...

Har precis kommit hem...björnen och jag var bjudna hem till mor och far. Vi fick en jättegod middag och en fantastisk god ananas till efterrätt. Mumma jag älskar ananas:D
Vi pratade en del om bröllopet och mina päron är helt galet generösa..de ska ge oss resan till Påskön i bröllopspresent!!...det ÄR helt uppåt väggarna galet...jag satte colan i halsen och kunde knappt hosta fram ett tack..


Jag tänker på hus...funderar på att göra ett samhälle i pepparkakor..det verkar skoj...sista gången jag gjorde ett pepparkakshus..vilket för övrigt också var min första gång jag gjorde ett...brände jag mig så grovt..jag har fortfarande ett stort ärr på handen..så kan man ju inte ha det...pepparkakorna får inte vinna...jag ska fundera lite till...i värsta fall gör jag en enda stor rund pepparkaka och kallar den globen...det får räcka:D

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Det är ju heeelt galet!!! Då kan ni börja önska er brödrostar och laxfat iallafall då?

Vill gärna se din papparkaksglob. Usch så det lät.