söndag 8 november 2009

Söndag...och bakis fungerar!

Underbara M tvingade mig att dricka några "bakis" tabletter igår när vi kom hem från jordens godaste middag med mycket gott vin. Vet inte riktigt vad dessa mirakeltabletter innehåller, men de ska motverka bakfylla och det fungerar!! Jag har mått som en kung idag. Vi vaknade tidigt, fick i oss lite frukost och mumsigt myntate. Sen började vi och städa, tillsammans gick vi igenom hela lägenheten...och allt utan ett endaste litet gruff eller stön. Otroligt!
Sen tog jag en lång och härligt promenad med T. Och nu ligger jag i soffan och myser...filar lite på historien om oss...ska snart äta lite mat. Imorgon är det jobb igen..usch och fy..men men..

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Jag hade behövt ett sånt piller! Vaknade 11, ganska pigg men svettig och skakis.