söndag 22 november 2009

Lördag och Söndag

Lördagen var en helt fantastisk dag som spenderades med fina Fia, hennes mamma och moster. Vi var på jakt efter tyg till min klänning, jag hittade ett helt fantastiskt tyg, men tyvärr var den slut, så jag måste vänta lite och hoppas att den kommer tillbaka inom en snar framtid. Det var många skratt under dagen, speciellt den stunden jag och Fia var på second hand butiker...jag provade både det ena och det andra...det mesta med axelvaddar..

På kvällen var jag och björnen bjudna på fest, med discotema..vi klädde oss så bra vi kunde. Vi fick en massa beröm för våran klädsel och det var en trevlig tillställning. Björnen blev full like a kastrull och jag kanske full like a decilitermått...(i jämförelse med björnen iallafall). Björnen pratade en massa skit och vägrade inse att det var dags att gå hem..men till slut så gick det..med afroperuken lite på sniskan tog vi en taxi hem.

Idag söndag har varit väääldigt lugnt. Vi har sovit större delen av dagen med några vakna stunder för intagande av föda. Skumt det där med bakfylla...man blir sugen på så konstiga saker..
Till frukost blev det potatisgratäng från igår tillsammans med sås...mumma...till efterrätt blev det resterna från jordens godaste muffins från igår. Brownie och cheesecake smak...mumma!!

Inga kommentarer: