torsdag 19 november 2009

it´s a seal...on a stick..

Jag är helt trasig...fick för mig att jag skulle träna med björnen. Han kör någon träningsvariant med en pinne..så jag skaffade mig en pinne..det var cerise och grön...och döpte den till Svennis och var redo att börja.
Jag bestämde mig för att om jag log hela tiden, så skulle det vara roligare att träna..det funderade ett tag..björnen skratta gott åt mig och sa att jag såg helt galen ut.
Men hey..det fungerade, jag log och fortsatte med övningarna.
Allt var frid och fröjd till björnen skulle tvinga mig till att göra armhävningar...då började jag gå sönder..min kropp är inte byggd för denna helvetes övning...jag föddes utan alla väsentliga muskler som behövs för armhävningar!
Så nu är jag trasig..jag har ont i hela kroppen...
Ms mamma har kommit förbi..hon vill göra ett fotoalbum till barnbarnen...så vi skulle hjälpa henne med att ta fram bilderna och framkalla dem via nätet...jag tror jag har sett 20 bilder på M och hans ex...så nu sitter jag här i soffan bitter, trasig i hela kroppen, äter kakor och lyssnar på John Lennon..

Inga kommentarer: