söndag 29 november 2009

Usch jag skäms..

jag har inte uppdaterat på ett tag..och jag skäms...men det har hänt en massa skoj under tiden jag varit borta...så det är inte det att jag inte haft något att skriva..jag har haft för mycket att göra så jag har inte hunnit skriva.

Var börjar jag..idag..why not..jag bestämmer:D
Söndag...vi vaknade upp lite sådär lagom trötta...eller trodde jag..Björnen hade tydligen blymössa på sig idag och han maskerade det INTE. Förstår inte varför han gick med på att åka på julmarknad med mig, när han bara skulle kissa på allt det roliga...hm..hur som helst. Vi åkte till Uppsala och gick på julmarknaden där med min fina kusin. Jag passade på att överlämna några inbjudningskort och vi fikade. Det var jättetrevligt, jag gillar verkligen Uppsala det gör dock inte björnen och klagade rätt hårt...jag försökte hålla mitt lugn...och sa lugnt och sansat att om han inte bättrar på sin attityd så ställer jag in bröllopet...det fungerade.
Sen på kvällen så har vi ätit en riktig festmåltid. Ugnsgrillad kyckling med god fyllning och hemmagjord potatismos. MUMMA!! Medans han och de andra killarna kollar på fotboll så har jag passat på att utforska björnens iphone..JAG VILL OCKSÅ HA...det är orättvist..:(

Igår lördag så vaknade jag riktigt tidigt, jag hade en massa spring i benen och började städa lägenheten..jag var ändå tvungen att göra det för vi skulle få gäster, men för en gångs skull var det riktigt roligt:D Sen kom min kusin över med hennes små tvillingflickor...jag smälte direkt i dörren..de är såå otroligt söta så jag bara dör! Vi gosade och lekte en stund och sen bar det iväg till fin fina F på middag. De övriga åt älg och jag åt nasse! Nassen var otroligt god! Det var en väldigt trevlig kväll, vilket det alltid är när vi är tillsammans tycker jag! Det är bra skit helt enkelt!

Fredag..vad gjorde jag då..hmm...jag kollade på Idol och drack vin..just det Tanja var över också..det var en lugn och sansad kväll..

Torsdag...det var en fantastisk dag..jag köpte mina tyger till klänningen! Och åh vilka tyger! Och vilken service! Ska ni någonsin köpa tyg åk till Täby och Fashion Fabrics! Sjukt bra! Jag har försökt fota tygerna, men det blir inte ens i närheten av hur fint det är i verkligheten, så för att inte förolämpa tygerna lägger jag inte upp den bilden..tyget kan bli ledsen...och det vill jag inte..;)

Inga kommentarer: