lördag 14 november 2009

Vaknade imorse och jag har fortfarande sjukt ont i armen efter sprutan...undrar hur länge detta ska hålla i sig?
Jag fixade och donade lite under dagen och sen bjöd vi över Ms mamma och moster på lunch. Det var trevligt...tydligen hade ingen informerat moster att vi skulle gifta oss..men å andra sidan hade hon inte varit hemma hos oss...sedan vi blev ett oss.
Tydligen umgicks M och exet rätt flitigt med moster...men inte nu längre...inte sen jag kom in i bilden...Om jag hade haft ork hade jag lagt ner lite mer hjärnverksamhet i den nyfunna informationen..men det har jag inte, så det gör jag inte. Det är inte ens en bubblare bland top 20 grejerna som är viktiga för mig, så jag väljer att inte koncentrera mig på det.

Idag ska jag och M åka hem till min kompis i Sigtuna. Det vankas en parträff...vi ska tydligen spela sällskapsspel och dricka ihop...och "bonda" som jag förstått...Alltså jag är inte den tjejen..och M är definitivt inte den killen...men vi ska ge det ett försök.
Jag har ingenting emot att träffa andra par...men att aktivt göra hela den här paraktiviteten...kalla det en parkväll...vilja ha parmiddagar...jag får nässelutslag...
Kan man inte bara umgås normalt så att säga...jag menar jag känner min kompis..jag känner hennes kille rätt så bra...Eller är de ett sånt par som så gulligt har blivit ETT??...är det meningen att jag ska träffa den nya konstellationen..har de släppt deras individualitet helt...är de bara ett gemensamt "VI" jag ska träffa och måste lära känna på nytt...

Jag vet inte..jag är skeptisk...jag och M ska ha med oss massor med sprit...för så löjliga är vi var och en för sig...och då är vi också så tillsammans...sprit gör saker roliga...ibland..och jag hoppas att så är fallet denna gång. Jag hoppas vi slipper pinsamma tystnader och att ifall M förlorar ett spel att han gör det med grace..och inte skapar en scen...det vore pinsamt...det vore i och för sig oväntat...men tänk om han får jordens snedfylla...bara lackar ut helt och välter bordet, springer ut utan jacka och vrålar ut sin förlust för hela Sigtuna??
Haha det vore skitkul...för det skulle verkligen sabba allt och vi skulle aldrig mer bli bjudna på sånt här parskit...muaahaaahaa

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

hahaha hoppas ni har trevligt, parmiddag hade vi igår men jag tänker aldig på det som en sån konstellation, det är skönt. Vi hörs i morgon. kram.