torsdag 12 november 2009

Jag har identifierat känslan!!!

Ok..helt plötsligt ser jag snygga killar i korridoren...var kommer de ifrån...är de verkliga?..jag jobbar på ett ställe med 99,9% kvinnor..och den där 0,1% män..det är min chef och han är ett konstaterat kukhuvud...så jag tror jag inbillar mig detta..

Jag står framme och studerar kylskåpet...och känner i mitt inre att det kanske är det vackraste kylskåpet jag någonsin sätt...vill krama det....detta är helt klart en inbillning..hallå...kylskåp?!?

Det spelas Bob Marley på radion..jag blir glad...dansar en truddelutt med mitt provrör..kommer på mig själv...vad i helvete håller jag på med...vill bara yla med i texten..."no woman no cry"

Låter som spelas efter Bobban (ja nu är vi så close han och jag ;)) är Gyllene tiders "Vill ha dig.." detta skrämmer mig in i märgen..nästan så jag börjar gråta över introt...har ni tänkt på hur jävla överläbbig den där första melodi-slingan är???

Jag får mina klara stunder...mina aha upplevelser...jag är helt klart hög! Vad fanns i det i vaccinet...och var kan jag skaffa mer? Varje dag på jobbet ska vara så här roliga!! Mer vaccin och folket! Vaccin och sex...helt klart vad befolkningen behöver mer av..för att bli gladare individer...folk ler för sällan nu för tiden.
Mötte en mörk man nere i källaren, han satt på en bamsemaskin...han log, jag log...han sa HEY jag sa HEJ! Det är en glad liten källar"mörk man" hehe...

Inga kommentarer: