måndag 30 november 2009

Men skämtar du??

Fick åka hem lite tidigare från jobbet idag..björnen behövde jobba över idag, så jag håller på att förbereda lite mys för att fira januarijobbet:D Jag har köpt en massa goda räkor och ostar, mumma....
Jag har även köpt en liten present till honom och pysslat lite här hemma. Men först och främst tar jag mig lite mys för mig själv. Jag äter lite chips och kollar på Glamour, luv it! Men så till min förfäran, min avsky..jag kräks lite i munnen av blotta tanken. Pernillas Jul...*urk* Den lilla lilla häxan har fått ett matlagningsprogram....jag dör...och peppig är hon också hela reklamen...blä!
Tacka vet jag Ernst...han har också fått ett julprogram! Mys Ernst...det orättvisa är att han fått 2 avsnitt..äckelpottan Pillan har fått 4...bah humbug!



1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Jag äääälskar Ernst nuförtiden, när jag var ungochsvår hatade jag honom. Förlåt Ernst jag visste inte bättre. Tänkte först lägga fram som förslag att vi skulle träffas, dricka glögg och titta på honom tillsammans men inser fort att vi skulle prata sönder programmet ;)