måndag 6 december 2010

Blaha blaha

I och med att jag har lekt sjuksyster hela dagen och inte på det där sexiga rollspelssättet (hahah!) så har jag haft tid att kolla igenom det mesta på nätet både en och två gånger.
Alltså...det måste vara jordens nyhetstorka är det enda jag kan konstatera...
Det skrivs ju bara blaj i tidningarna...
Svensk kändis i kraftig bilkrasch...alltså killen som vann svenska biggest loser krockade och fick ont i nacken...
Den här hajen i Egypten...skräckhajen...svenska blaha blaha känner skräck på drömsemestern...ok människor..här kommer en nyhet...hajar lever i vattnet, närmare bestämt havet...gå INTE och bada i havet så är problemet löst...bada i pool, se lite sevärdheter och jag lovar ni klarar er från horribla hajattacker...
Och att "the Hoffs" liv ska bli dokusåpa..är detta nyheter? Seriöst...?

Jag blir så trött...

Till det positiva!
Jag är fortfarande frisk! Jag fattar inte hur...men glad är jag för det:D
Jag äter som en häst, ser ut som en ko...tar hand om en björn...det tar på krafterna...

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

första dagen på din sjukskrivning, jag säger bara FÖRSTA ;)