fredag 31 december 2010

Snarkningar!

Jag håller på att bli tokig! Varje natt vaknar jag...jag är kissnödig, har fått kramp någonstans eller så väcker björnen mig!
Han har börjat snarka helt ohyggligt högt och jag blir tokig! Jag har flera nätter fått ligga på soffan, jag sover med öronproppar för annars hör jag honom ända till vardagsrummet.
Imorse vid sextiden vaknade jag av att jag var tvungen att gå på toaletten. Tydligen behövde det han också...han ropade mitt namn för att jag skulle veta att han strövade omkring utanför toaletten, med det hörde självklart inte genom den stängde dörren, toaspolningen och öronproppar...så när jag öppnar dörren och en stor jävla karl står där ute, klart jag skriker till som en stucken gris! Trodde jag skulle dö! Tårarna sprutade överallt av rädsla!
Jag försökte lugna ner mig..och sova vid hans sida igen...återigen...soffan..han snarkar!
Sen vaknade jag till för ett litet tag sen igen...la mig bredvid honom igen...och han börjar snarka...denna gång sparkar jag ut honom till soffan. Någon jävla måtta får det vara...jävla as!
(Jag blir arg av sömnbrist) Men då snarkar han ännu högre...så nu vill får inte han sova längre! Han får vara vaken...lider jag, ska han lida...ett öga för ett öga!

Inga kommentarer: