torsdag 30 december 2010

Pung!

Så jäkla kul, vi var på ett extra ultraljud idag för att se ifall killen var för stor. Det konstaterades rätt snabbt att han är helt normalstor och allt var bra med honom och flödet i navelsträngen såg bra ut. Efter ca 10 minuter är barnmorskan klar med undersökningen, då räcker hon björnen en bild... På bara pungen !! Haha, kan möjligtvis vara det roligaste jag varit med om. Vad ska vi göra med den bilden? Sätta in i familjealbumet? Här sonen min är din pung:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

hahahaha nej! she didn't! det var det roligaste jag hört och sett. Pung är en väldigt bra bloggtitel.

Sälen sa...

Helt sjukt roligt! Blir helt full i skratt när det slår mig att jag har en bild på min sons pung i plånboken:D