söndag 19 december 2010

Korvfingrar

Mina fingrar har svullnat upp över natten och gör förbannat ont...det är inte skönt att skriva, men jag gör det med förhoppningen att det ska mjuka upp fingrarna eller nått....

Igår var björnen och jag ute och försökte köpa lite julklappar..det gick väl sådär...men nu har vi iallafall börjat. När det närmade sig kväll kände vi båda att vi ville göra något, vi ringde till alla som vi kunde komma på, men alla var redan upptagna eller så svarade de inte.
Det slutade med att vi spontant gick ut är i hålan och käkade middag. Det var riktigt mumsigt och efter det köpte vi lite snask på Coop och åkte hem och kollade på film.
Det enda vi hade hemma var romantiska komedier (oh no ;)) så det blev dubbel dos av den varan. Vi såg Easy A och Going the distance. De var precis det jag var sugen på att se, så jag var nöjd!
Idag ska min underbara pappa komma och hjälpa mig att tapetsera klart bebisrummet, han är verkligen det bästa!
Något som är riktigt underbart är att björnen också ser det fantastiska i min pappa. Så han vill verkligen go all in och försöka uppmärksamma honom till jul med världens bästa julklapp...så vi letar och letar...det är inte lätt att hitta världens bästa julklapp till världens bästa pappa...
Nu känner jag mig akuthungrig och ska gå in och väcka björnen för att äta frulle!

Inga kommentarer: