lördag 29 januari 2011

Andning

Björnen har åkt på vinprovning, han ville först inte åka för han ville inte lämna mig...
Jag har så sjukt ont...andningen hjälper mot smärtan...så det är ingen fara på så sätt.
De kommer väldigt oregelbundna så jag har inte velat ringa in än...jag känner mig som ett packe skit.
Jag har inte sovit eller ätit något på typ hela dagen...det går inte...jag bara kräks och mår illa.
Jag har fått i mig nyponsoppa,te och en youghurt..efter nyponsoppan hade jag en gigantisk kräkningsincident i hallen..vidrigt...kräktes och höll sedan på att snubbla i mitt eget kräks..min man har verkligen sett mig från min absolut bästa sida idag...men han har varit en riktig klippa..han hjälper mig att andas, han ger mig massage och fixar allt jag ber om...plus att han dessutom städar upp efter mig när jag kräks i hallen..blä, jag kräks nästan av att tänka på det.

Jag tycker otroligt synd om mig själv och jag tycker inte om känslan det minsta...

Inga kommentarer: