fredag 14 januari 2011

Play-doh och andning

Igår kom äntligen dagen, dagen då vi skulle lära oss att andas. Och det var fantastiskt! Det kändes överkomligt svårt, det kändes som om björnen fattade det OCH viktigast av allt, det kände som om det skulle kunna hjälpa till under förlossningen.
Så yeah baby! Nu kör vi! Del två är nästa vecka och jag ser fram emot det och är taggad som fan!

Igår var vi även hos barnmorskan, bebis är fortfarande normal dvs han har inte växt utanför kurvan som det såg ut som om han skulle göra förrut. Alla mina värden såg bra ut. Vilket kändes väldigt skönt, för jag har varit rejält jävla svullen, till gränsen att jag nästan började misstänka havandeskapsförgiftning....hon blev också lite orolig och bad mig hålla lite extra koll och höra av mig så fort något avvek från det normala...

Igår antog mina svullna fötter en "rolig" konsistens...som modellera...när björnen masserade, kunde han massera fram former som stannade kvar...helt galet, men de var så svullna att de både domnade bort lite och gjorde ont. Så roligt var det inte.
Hoppas på att idag blir en bättre fotdag!

Inga kommentarer: