onsdag 12 januari 2011

En tjockis!

Igår kunde jag inte sova, så jag bestämde mig för att måla fönstret i barnrummet. Det luktar fortfarande färg, men det blev fint och det är huvudsaken.
Idag besökte jag ännu ett IKEA för att försöka hitta lådorna jag behöver..men återigen utan lycka, men jag fick med mig en gardinstång hem iallafall. Imorgon kommer pappa och sätter upp dem! Ett litet steg närmare att bli färdig med rummet...men det är fortfarande en lång bit kvar!

Jag fick en massa presentkort när jag fyllde år förra året och nu börjar det bli dags att ta tag och börja använda dom. Jag har sedan länge behövt klippa håret och idag slog jag slag i saken och bokade en tid.
Frisörskan (19år gammal från småland) var väldigt pratglad och trevlig...tills....
Ja...när hon tvättade håret på mig och vi snicksnackade sådär som man gör hos frisören och jag säger att det var lika bra att passa på nu innan bebisen kommer..Så säger hon...ja, så du är gravid?!
Hon var osäker om jag var gravid eller om jag bara var fet...kul....i 8:e månaden....jag ser fet ut..tack..

Håret blev ok, jag ska inte klaga, men å andra sidan har hon plattångat det och man har ingen aning om hur man egentligen ser ut förrän man stylar det själv..

Snart ska jag bege mig ut och hämta mannen min på Arlanda! Dagen till ära blir det indiskt till middag...jag har varit sugen och det är ingen idé att vänta med det man är sugen på:)

Tjockisen checkar ut!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

men det var det fräckaste, jädra nittonåring!