söndag 16 januari 2011

Är helgen redan slut?

Känns inte som om jag gjort något speciellt men helgen har verkligen bara flygit förbi...nu är det söndag kväll och imorgon börjar jobbveckan igen, vad har jag gjort?

Igår behövde björnen köpa nya byxor så vi åkte till outleten i Barkaby och handlade, vi kom, vi såg och 20 minuter senare gick vi ut med två nya jeans. Riktigt fina jeans dessutom.
På kvällen var vi bjudna på middag hos Päron o Susanne. Det var riktigt trevligt även om det blev lite sent.

Idag vaknade vi relativt tidigt och åt frukost. Sen skulle vi bara vila huvudet lite och totalsomnade..vi vaknade till liv igen vid 14 tiden och då bestämde jag att vi skulle åka till IKEA. Vädret var ju inte det bästa att köra i, men vi överlevde fram och tillbaka. Nu sitter Päron och Björnen och kollar på fotboll...som vanligt...jag funderar på att lägga mig i ett bad och läsa lite bok.....fotboll intresserar mig inte...

Inga kommentarer: