måndag 3 januari 2011

Zoom!

Efter en lång dag med äventyr sätter jag på TV:n för att se vad som är på...

3:an sätts på...en liten liten leopardtriangel är i fokus och så pass inzoomad att jag inte riktigt kan bedömma vad det är för något. Musiken dunkar på i bakgrunden och det zommas ut...det är ett inzommat kön jag snubblat på. Och inte bara ett leopardprytt kön utan dessutom är den så lågt skuren att för att dölja lite kön (!) så har de svartmålat trianglar som sticker ur (mot naveln alltså)...

The madness...det är Victorias secret showen som visas.....säkerligen dreglas det i många svenska hem...borde det inte visas senare på kvällen...de är i stort sett nakna flickebarnen utan ett hår på kroppen...ja förutom jättekalufserna på skallen då...märkligt hur de kan vara kala som 10åringar överallt fast ändå ha en stor lejonhane-man på huvudet...späda små saker...all denna löshår måste ta på krafterna att bära...de måste ha starka nackmuskler eller nått...

Jag ska sluta vara bitter...jag önskar jag hade den kroppen...eller gör jag det? Klart som fan jag gör...just nu känner jag mig sprickfärdig...jag har bristningar och celluliter och jag misstänker att min man säger åt mig att jag är vacker enbart för att jag ska fortsätta laga mat och inte för att det är sant:)

Inga kommentarer: