onsdag 26 januari 2011

Ny dag, ny bristning...

Förlåt för min dåliga uppdatering..men det händer inte så mycket nytt...jag är fortfarande jättegravid...ny dag, ny bristning..men jag försöker att inte titta på dom så mycket.
Jag slåss fortfarande med försäkringskassan och numera även mvc och mitt gamla jobb.

Mitt jobb lade tydligen in min sjukskrivning lite fel, vilket resulterar i att jag nu är skyldig mitt jobb pengar...
Pengar är något jag inte har...eftersom försäkringskassan vägrar ge mig några..för att de påstår att den läkaren som sjukskrivit mig fyllt i papprerna fel...
Läkaren jobbar på mvc..stackarna på mvc (de flesta) försöker hjälpa mig...men de är på läkaren, som lovar att göra en sak...som sen inte blir gjord....iallafall enligt försäkringskassan....

Suck...ny dag, ny strid, ny telefonkö...men i slutet på dagen, no dinero..

Igår sov mamsen min här igen. Det känns otroligt märkligt för mig att ha något som kanske kan benämnas som en normal relation med min mor.....en normal relation med min mor...hm....skumt...vi får se om det håller...

Inga kommentarer: