lördag 22 januari 2011

I love TENS!

För det första, alla mina vänner som ratat profylaxen för att andningen är något som kommer naturligt...må så vara, men jag ångrar inte ett öre som jag lagt på denna kurs!
Den har varit otroligt bra och givande och jag får väl återkomma med slutbetyget efter förlossningen, men jag har svårt att tänka mig att även om andningen inte räcker hela vägen att jag skulle vara missnöjd med kursen.
Jag rekommenderar profylaxkursen varmt till alla!

Efter det var vi och finfinis med familj och åt, mums med friterade ostrullar! Blev mätt som bara den! Och väldigt trevligt hade vi också, men jag förväntade mig inget mindre, vi har det alltid trevligt!

När vi sedan kom hem, hade jag dock så ont i ryggen efter allt sittande att jag mest av allt bara ville lägga mig ner och dö. Björnen övade lite massage, som var helt fantastiskt!
Men sen för att skingra mina tankar lite, så rotade jag igenom en låda...och DÄR hittade jag min pappas TENS maskin, som jag använde på foten förr när jag hade ont..jag hade helt glömt bort att jag hade kvar den...men skit samma, jag bad björnen tjoffa på den ögonaböj!

OCH! Jäklar...vilken lättnad! Vilken smärtlindring! För första gången på säkert 3 månader kände jag mig helt smärtfri! Det var galet skönt! Visserligen effekten försvann efter ett litet tag, men åh underbart är kort. Efftekten hade säkert kommit tillbaka om jag låtit plattorna ligga kvar, men den behövdes laddas så jag kunde inte fortsätta igår...men åh åh åh!! Jag är kär!

Inga kommentarer: