fredag 4 september 2009

Äntligen fredag!!

Det är äntligen fredag!
Idag ska finfina F och "Eric Gadd on the move" hem till oss och äta lite fisksoppa:)

Om jag någonsin kommer hem det vill säga...jävla EU delegation som ska envisas med att avsluta sina möten när just jag ska hem *morr* och de får minsann avstängda vägar och allt för att komma hem så fort som möjligt..är det rättvist? Det tycker iallafall inte jag, för jag kommer sitta fast i den evighetslånga bilkön:(

Nu har jag vart pessig nog. Nu är det fredag och fredagsmys! Måste planera en efterrätt eftersom M promt ville ha det, hans förslag var: något gott som pannacotta fast ändå inte. Det hjälpte mycket:)

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

ha ha ha jag ser fram emot efterrätten!

Feeah Faerie sa...

mmm den var god :). Tack för senast och lycka till på loppis. Pördey.