fredag 11 september 2009

Drömmar blir verklighet!

Fredag...som man längtar efter fredagar när det är måndag. Men sen när fredagen väl kommer är man så slut att man knappt hinner njuta av veckans sista dag.

Jobbet idag har varit lika jobbigt som vanligt..om inte jobbigare. Fick en massa ansvar idag och grejer att ta upp inför ALLA på nästa arbetsplatsträff, jag som hatar att prata inför en massa folk. Visserligen vet jag vad jag pratar om och kan känna lite trygghet i det, men nu ska jag även rikta några pekpinnar mot mina kolleger...lite pirrigt, jag får återkomma om hur det går nästa vecka.


Efter jobbet åkte jag och björnen till IKEA, hur jag lyckades vet jag inte...ännu mindre vet jag hur jag fick honom att åtminstone verka intresserad av allt jag kollade på. Med mig hem fick jag två enorma kassa fyllda med ljus! Det första gemensamma köpet av prylar till bröllopet! Det känns som en milstolpe. M kommer nog aldrig att erkänna det inför sina kompisar, men han yttrade faktiskt ord som "fina" och "det här är väl rätt typ av rosa, älskling" när vi valde ljus...hihi.

Som lite kompensation åkte vi även förbi MediaMarkt på vägen hem. Det nya guitar hero 5 hade kommit ut idag. Eftersom vi båda är väldiga guitar hero-fans fick vi självklart med oss spelet hem:) Nu väntar fredagsmys med var sin gitarr i soffan:)

Ha det gött, gott folk!

Inga kommentarer: