tisdag 22 september 2009

Min tisdagsmåndag.

Var ledig från jobbet igår måndag, vi skulle på Ms farbrors begravning. Det var en riktigt fin tillställning. Det var ett fint kapell och det sas trevliga saker om honom. Genomgående ordet var fint. Sen så skulle Ms bror från Karlstad sova över hos oss med sin fästmö och deras 2 åriga dotter. En riktig liten glädjespridare. Hon skrattade och lekte hela kvällen. En riktigt mönsterbebis. Vi undrade hur man skulle gå tillväga för att få en sån. Verkar vara mycket trevligare än en damp-unge som verkar vara vanligare än ogräs....usch...barn skrämmer mig...

Tisdag då...ja vi var uppe sent igår...så idag var jag självklart trött...jobbet var som vanligt...rätt trist...vi bjöd Ms mammas på middag..snackade lite skit..och nu sitter M och kollar på House...och jag bloggar...och dumsurfar....vi borde planera inför bröllopet...men det gör vi inte...men vi köpte inbjudningskort idag...det är framsteg..ett litet steg för bröllopsplanerandet...ett stort steg för Sälen & Björnen:D

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

I miss you like craaaazyy, miss you like craaaaazzyyy :)
Jag är tillbaka och jag är glad precis som du önskade.