söndag 27 september 2009

Söndag...och jag mår illa...

Älsklingen håller på att tillaga vildsvin...det luktar sååå otroligt illa att jag nästan kräks. Jag skämtar inte jag sitter i soffan och hulkar..usch...vilt är verkligen ingenting för mig. Blä...
Jag kommer INTE att äta.
Som vanligt på söndagkvällar är det amerikansk fotboll som gäller på TV, Päron ligger redan och jäser i soffan och snart kommer det några till som ska dumstirra på dumburken..killar alltså..

Jag har varit hemma hos Ida hela dagen, vi började med att återigen träna på bröllopsfrisyren jag ska göra. Jag minns när vi började träna inför bröllopet...då var det en evighet kvar till dagen D. Nu är det bara 6 dagar! Hon är grymt nervös och jag förstår henne..jag har 132 dagar kvar och jag är konstant lite bajsnödig över allt som kan gå fel...

Nu måste jag sätta mig på balkongen och andas lite...rensa näsborrarna från vildsvinet...usch...tycker så synd om mig...

Inga kommentarer: