söndag 20 september 2009

Söndag.

Jag och hjärtat är lediga från jobbet imorgon, vi ska på Ms farbrors begravning. Jag hatar begravningar...det gör bara ont i hjärtat av bara stämningen. Och om du var nära personen i fråga gör det bara ännu mer ont..så jag ser inte fram emot det.

Vi har städat hela dagen, burit ner skit till källaren, slängt en massa skit från hemmets alla vrår och städat. Fullt upp hela dagen, men det känns så otroligt bra att äntligen börja ta tag i saker!

Nu på kvällen hade grabbarna samlats hemma hos oss för att se på fotboll och återigen fungerade inte sändningarna. Så det blev precis som förra söndagen ett antiklimax.
Jag har mest suttit med huvudvärk och läst lite bok. Köpte Camilla Läckbergs nya i fredags.

Möhippan igår gick under omständigheterna bra måste jag säga....den blivande bruden var iallafall jättenöjd och det är huvudsaken!

Nu är jag bara trött och vill gå och lägga mig...så jag tror jag går och gör det. Skriver till er snart:)

Inga kommentarer: