torsdag 3 september 2009

Grattis Tanja!

Jobbdagen kändes som om den aldrig ville ta slut...den malde på sakta sakta..jag drömde mig bort till en solig dag på landet, en filt och en skål med nyplockade smultron.

Väl hemma bjöd vi svärmor på gulaschsoppa med gott bröd till. Älskar soppa!
Sen ringde den bästaste Tanja och vi gick ut och promenerade en timme! Eftersom det är hennes födelsedag idag gav jag henne sin present och passade även på att fråga henne om hon ville vara min brudtärna. Det ville hon! Yay!

Hon frågade mig vad min mardröms-möhippa skulle vara, inte för att jag får bestämma något, utan mer för att hon ville bekräfta det hon redan visste...jag funderade i ungefär 30 sekunder innan jag svarade: Att få hoppa bungy-jump orakad och i en rosa trekants bikini...huuaaa...ryser av blotta tanken..urk...

Inga kommentarer: