torsdag 29 april 2010

Hur kan tvåsamhet leda till ensamhet?

Idag har jag diskat, tvättat och städat. Jag har t o m sytt, visserligen frivilligt but still...

Jag tycker att maken min är makalöst lat..han lufsar omkring och tycker så synd om sig själv..ajaj det gör så ont...varför kan man fråga sig...svar: för att han är en snart 30åring som håller på med en sport som bäst lämpar tonåringar med en mental ålder av 5 och en IQ av en mumsmums (min åsikt).
Det är konstant mundiarré på karlsloken och i stort sett bara utav den gnälliga sorten...
Men nu får det faktiskt vara nog..jag är trött på skiten...hallå solen lyser, du lever, du har en fantastiskt fru som stöttar dig i allt skit du får för dig, hon är som Martin Timell när det gäller hemrenovering, som Leila Lindholm i köket och som en flitig chilenare när det gäller städning..men är det nog...tydligen inte...idag skulle jag tydligen även byta däck...för att mitt schema är mer flexiblet...
POOP award to you mister...och som pris får du en natt i gästrummet!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

hahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahaha bajs!