onsdag 14 april 2010

Sjukt effektiv!

Jag har haft ett fantastiskt flow de senaste två dagarna.
Igår hann jag med så mycket att jag knappt minns det...men det var mycket kan jag lova!
Så idag då...
Jag vaknade.
Jag åt frukost.
Jag vek tvätt.
Jag tvättade en till maskin o hängde upp den tvätten.
Jag har målat dörrkarmarna i köket och i vardagsrummet två gånger.
Jag har målat väggen i köket två gånger.
Jag har bakat två satser hallonmuffins.
Jag har lagat gulashsoppa.
Jag har varit o hämtat ut mitt nya körkort.
Jag har varit och storhandlat inför helgens födelsedagsfirande.
Jag har lekt med finfina F.

En helt hysteriskt rolig grej som hände mig och F, vi var på en liten obskyr inredningsaffär mellan väsby o märsta. Det var inga människor i affären som var till bredden fylld med allt skräp man kan tänkas hitta på ett och samma ställe...då kommer det in en liten farbror..som glatt utbrister i ett "hej hej" varpå han sedan släcker lampan....så trevlig kostade han på att vara under stängningsdags...så vi gick..för att sedan utbrista i ett gapflapp...sometimes heaven is a place on earth;)

Inga kommentarer: