tisdag 6 april 2010

MåndagTisdagMåndagTisdagMåndagTisdag??!!

Jag är helt förvirrad...vad är det för dag? Hela dagen har jag gått omkring och trott att det är måndag när det egentligen är tisdag. Förvirringen är total.
Idag har jag varit duktig, jag har fixat med en massa papper som ska skickas in så at jag förhoppningsvis får liiiite pengar inom en snar framtid, men det tror jag inte. A-kassa, försäkringskassa...allt som har med en kassa att göra är ute efter att ta livet av mig! Det är för mycket papper...det ska stå samma saker på alla papper, men varje papper ska vara unikt för att kunna läsas elektroniskt utav respektive mottagare. Alla papper måste postas in!? Så nu vet jag hur posten överlever...jag trodde jag befann mig i den moderna eran...men icke! Old fashion frimärke och ner i lådan. Jag är bitter och arg..jag har redan postat en lapp som skulle gett mig pengar. Men den har inte kommit fram!! Posten ta mig fan suger ju! Det är därför det finns mails och e-leg! Men nej old school ska det vara...morr!
Hur som helst...duktig har jag varit...fixar med papper, lagat mat, tvättat kläder, spacklat, tränat på min nya namnteckning. Det är en fulldag det.

Imorgon ska jag till posten, köpa frimärken och posta. Jag måste ta ett foto för mitt nya körkort. Jag ska avsluta mitt spacklande, vilket kommer innebära lite slipande...slipande innebär damm...och då får jag städa!

A just det, jag har varit ute och promenerat i en timme!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Jag vill se din nya namnteckning. Jag vill också ha en ny, då skulle jag prova att skriva så där slavigt som vissa gör men det är svårt med mitt tantiga namn. Tänk om man hette Joanna.