onsdag 7 april 2010

Jag är mannen

jag har varit hos pappa och lånat lite maskiner som förhoppningsvis ska underlätta mitt arbete. Jag håller på att färdigställa renoveringen utav hallen som jag startade för ett tag sen. För enligt min käre man får jag inte starta ett nytt projekt förrän jag avslutar det jag en gång i tiden började..har han rätt...ja kanske..men är han jättetråkig när han säger sådana saker? Hell yeah! Vet han inte om att golvlister är det absolut sista som kommer på plats vid en renovering om de överhuvudtaget någonsin kommer på plats? Anywho..så det är det jag håller på med.

Jag har precis kommit hem från några kompisar, me likes...jag var på ett riktigt pissigt humör innan och höll på att bita av huvudet på björnen. Jag kände mig instängd här hemma och det mår jag aldrig bra av. Men nu så är jag glad igen.

Igår kunde jag inte sova, jag låg i sängen och kunde inte sluta fantisera ihop en organiserad och fin garderob...så det kanske ska bli mitt nästa projekt....hmmm

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

TACK IGEN, oj det blev caps lock, för en mysig förmiddag. Tror du jag kommer att kunna ge bort tallrikarna? :)

Sälen sa...

Klart du ska ge bort tallrikarna...;)