söndag 13 juni 2010

30års fest och bittra miner...

Var på 30 års fest igår, det var meningen att det skulle bli en tillställning utomhus, men på grund utav det dåliga vädret (läs stormvindar och regn) så var vi inomhus i hans etta...vi var 50 pers...det blev varmt kan jag säga. Jag hade klätt på mig för utomhusaktiviteter..jag blev ännu hetare..
Jag körde så det blev nyktert för mig, björnen däremot drack både det ena och det andra..översättning...han blev mer och mer högljudd och illaluktande ju mer kvällen gick.
Våra två vänner med små barn (12 resp 4 veckor) var på festen och utav någon outgrundlig anledning blev jag barnvakten när de skulle äta....Det var ingen fara så....tydligen är jag lite utav en baby wisperer...men jäklar så ont i axeln jag fick och har! Då höll jag inte dom så länge heller...jisses..

Sen när det nalkades 23 gav jag upp, jag mådde illa, alla var jobbiga och illaluktande....OCH jag ville verkligen verkligen se Missy Elliott som spelade på Skeppsholmen. Biljetterna kostade 480kr, björnen tyckte det var för dyrt, jag tyckte det var som hittat! Så det slutade med att jag fick höra 2 låtar medans tårarna rann längst med kinderna utanför, jag såg inte ett skit eftersom vakterna täckte allt med vit väv...
Jag lackade ut satte mig i bilen och drog till statoil och köpte skagenmacka och inredningstidning....
Dansade lite för mig själv gjorde jag på bron...i stockholms natten...och tyckte synd om mig...blä!

Inga kommentarer: