onsdag 23 juni 2010

Lunch med jobbarkompisar

Var på vad som tydligen ska vara stockholms första thairestaurang idag...maten var OK..inte mer eller mindre...sällskapet mycket väl godkänt.

Vad som definitivt får icke godkänt är jag själv...jag lyckades få en liten bit utav varenda maträtt (buffé) på min nyinköpta skjorta...så nu luktar jag gammal thaikök..och det får mig att må lite dåligt.

På jobbet idag upptäckte jag helt själv att ett värmeskåp inte fungerar...jippey kanske ni tror..ack nej..

Jag skulle få ett par hundra rör att stelna, dessa rör består till största delen utav ägg...(vet inte varför...men men)...dessa rör ska stelna i två timmar i 80 grader...skåpet blev bara fisljummet...tillräckligt för att få ägget att surna läs ruttna...men inte stelna...
Det var bara att kassera skiten....dvs...ta av locket och hälla ut sörjan...dvs ruttna ägg....det luktade...ja ruttna ägg helt enkelt...fick inte heller mig att må sådär jättetoppen...

Dagen har gått i kväljningarna tecken...inte kul...vill hem och duscha/byta kläder...over and out!

Inga kommentarer: