onsdag 9 juni 2010

Ännu mera gaga...

Alltså...ska vi ta diskussionen? Lady Gaga...vad är det som är så bra med henne?
Jag kollar väldigt sällan på TV nuförtiden, så ändå gången jag ser musikvideor är när det råkar finnas en länk till den på någon annan sida jag råkar kolla på...de senaste gångerna har Lady Gaga varit i slutändan på den länken, så även denna dag.
Tydligen hennes senaste hit "Alejandro"
Jag har hört den ett par gånger på radio...men ska jag vara helt ärlig så trodde jag att det var Anna Book som var i farten igen..men nej det var Lady Gaga...
Hur dålig låten är på en skala kan jag inte ens förklara, så det får ni höra/se själva...men att jag trodde det var Anna Book säger nog mer än nog.
Nu till videon...nu vet jag att hon är rätt ung, gick hon inte i samma klass som Paris Hilton när de växte upp...anyways..har någon berättat för fröken Gaga om Madonna? Och om hon är medveten om sin totala våldtäckt utav Madonnas tidigare alster....varför gör hon det? Tror hon att hon bara attraherar kids som inte vet bättre...eller var är grejen? Jag är nyfiken, nu måste jag nog aktivt leta fram lite fler Lady Gaga videos för att se ifall det är en röd tråd genom alla..


http://video.se.msn.com/watch/video/lady-gaga-alejandro/6fhf9t3q

Inga kommentarer: