måndag 21 juni 2010

Ruttet...

Idag har varit en såndär dag...en såndär dag då jag faktiskt vaknade med gott humör och bra med energi och någongång under dagen tappade jag allt...
Nu sitter jag här framför datorn och känner mig allmänt apatisk...jag vill göra en massa saker, men när bara tanken på dom får mig att bli helt matt så kommer nog inget att bli av...

Jag längtar efter semster...nej, jag rättar mig själv, jag längtar efter solsken och värme. Skulle jag kunna smita ut under lunchen och känna varma solstrålar smeka min kind skulle allt kännas lättare. Skulle jag bara en morgon kunna vakna och känna att det är så varmt att jag kan åka i sandaler och shorts till jobbet...skulle jag jobba utan klagomål..

Men när jag vaknar i ottan har det hittils varit max 8 grader varmt...eller kallt...för jag fryser ihjäl, det här är inte sommar, come on sunshine!

Imorgon ska jag få träffa lite tjejkompisar, kul att få snacka lite skit...skit snackar jag jämt men på något sätt blir allt roligare i kollektiv:)

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

kollektiv, klapp klapp klapp!