torsdag 10 juni 2010

Som jag har längtat!

Som jag längtat! Som jag trånat! Och nu är den äntligen här, i min ägo!
En dokumentförstörare!
Jag köpte en billig liten grej på Claes Ohlsson, nu i efterhand så kanske det var dumt..men jag ville inte lägga ner en smärre förmögenhet på det. Idag glad i hågen tömde jag ut räkningar, kvitton fan och hans moster från typ 1986 och började strimla. Jag hann fylla en säck...och sen la den av...jag började svära högt och ljudligt som en lastbilschaffis...björnen kommer in och påpekar efter en blixtsnabb koll, should only be used for short periods of time, maximun 2 minutes....detta sägen han med en lättsam ton som om han precis kommit in och sagt att det regnar. OCH SEN SÅ GÅR HAN!!
Jag hävdar å det bestämdaste att björnen måste straffas för sin nonchalans över min lilla bebis...och att den bara blivit lite överhettad...måste bara svalna av lite och sen kan jag börja strimla igen...2 minuter i stöten....*morr*


2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

noooooooooooooooooooooooooo! ska vi reklamera den?

Sälen sa...

Hon var bara varm, nu fungerar Bettan som hon ska:)