söndag 27 juni 2010

The cat is out of the bag!

Älskar mitt liv! Är så sjukt lycklig för tillfället att jag inte riktigt kan sätta ord på känslorna...
Idag har vi haft kalas med familjen för björnen som fyller år imorgon, som vanligt har jag bakat på tok för mycket, men det börjar bli lite utav en tradition. Jag verkar inte vara kapabel att laga mat eller baka i vettiga mängder..
Björnen fick äntligen sin födelsedagspresent, att vi ska åka till Paris! Jag har aldrig någonsin lyckats hålla en hemlighet för björnen, men nu gick det.
Han fick en stor korg med brieost, croissanter, dijon senap, någon annan ost..en fransk parlör..och just biljetterna. I korgen la jag även med ett gammalt vykort från björnens pappa från 89 när han var nere i Paris....det var en trevlig om dock känslomässig touch..

Nu ska jag smälla i mig ett paket nudlar...så sjukt hungrig efter en hel dag med bara sötsaker.

må gott vänner!