onsdag 9 juni 2010

Ett nytt inlägg...

Kunde inte hålla mig...snubblade över denna pärla på nätet...och var bara tvungen att dela med mig.
Tror det är SvD som låtit våra "kära" partiledare i Sverige att komponera sina egna spotifylistor! Detta är ju freaking (!!) brilljant! Man kan sååå avläsa mycket om en människa ifrån vad den personen lyssnar på för slags musik.
Varför har ingen kommit på detta förr? Jag kan återigen inte poängtera hur mycket jag ler från öra till öra just nu (ja, jag kanske är otroligt lättroad för tillfället...but still).
I skrivande stund sitter jag och lyssnar på Maria Wetterstrands spellista, jag är imponerad...väldigt bra spellista, men å andra sidan miljöpartist...skulle det kunna vara något annat än bra???
Jan Björklund...folkis...inte så bra...hallå...Sven Ingvars...?? Hur tänkte du nu Janne?? Jag menar Spotify...ungdomar...försöka vara lite ungdomlig, komma ut till kidsen...och så väljer du Sven Ingvars?? Du kunde faktiskt varit ditt yrke trogen och ljugit mellan tänderna och sagt att Hammarfall eller nått fick dig att svänga dina lurviga...men jag ska INTE klaga..det är brilljant, för nu vet jag mer om dig...

Det enda jag undrar är....var är resterande ledares låtlistor någonstans? Detta är ju sjukt roligt att lyssna på! Så kom igen Mona och Fredrik, visa mig ert inre gung!

Inga kommentarer: