fredag 18 juni 2010

Unibrow...

En kär vän sa för ett tag sen att jag borde spara ut mina ögonbryn igen...väljer att tro att hon är vänligt sinnad och sa detta för att hon tyckte jag såg fin ut i mina naturliga ögonbryn och inte för att skratta och peka bakom min rygg:)

Såg dock just en glimt av mig själv i spegeln....jag är på väg att få jorden unibrow...jisses...och det roliga i kråksången är att jag är konstant trött att jag inte riktigt ser mig själv göra något åt detta inom en snar framtid...

Fan då...kom precis på att jag ska på fest imorgon med mannens ex...drömscenariot är ju att komma dit vacker som en sommardag, smal och snygg...inte lönnfet med jordens unibrow...får se om jag orkar ta tag i detta...

En annan vacker sak som hände idag är att jag fick ett lock över mig idag...(jag kallar det lock...det är något annat egentligen, men jag orkar inte förklara...en mojäng på jobbet helt enkelt)...skiten missar ansiktet precis..(tack gode gud) men rappar hela halsen på mig...så nu har jag ett ilsket rött rivsår...sexigt....ska säga högt och tydligt att björnen gjorde det under en sexsession imorgon på festen ;)

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

fniss fniss, du kommer vara den finaste tjejen på festen. Det kan jag garantera!